torsdag 21 augusti 2008

framme.

Är precis som hillbillyjack inne på att jetlag is the devil.

att sitta 10h bredvid en lätt efterbliven tjeck i tanktop, med extremt håriga armar och tics som hade gjort david lega avundsjuk får en att tycka att 8k extra för businessclass inte är så mycket som det verkar.

ingen i det här landet kan engelska. det är sjukt imponerande faktiskt. känns som man är i frankrike fast alla har sneda ögon och är i medel 160 långa. vilket gör att jag sticker ut något tror jag. kotten, this is the place for you man. att beställa mat innebär charader. och jag är inte speciellt bra på pictionary vilket igår slutade med att jag pekade på något jag inte riktigt vet vad det var. efter att ha ätit det har jag än mindre aning.

avslutningsvis. det här är the country of money rolls. jag har för närvarande 300 000 i min sedelklämma. holla at my player rick ross.

2 kommentarer:

Anonym sa...

rikast i sydkorea också?? (10 grand+)...

Anonym sa...

Haha, Då får vi la ha pictionary kväll när du kommer tillbaka ...