måndag 24 november 2008

R.I.P

då var det dags. slutet på denna blogg. jag väljer att döda den redan nu trots att jag faktiskt har några veckor kvar i detta guds förgätna landet. men så är fallet.

jag står fast vid att jag fortfarande tycker att det är jävligt pinsamt att skriva blogg och att jag således har varit pinsam under min tid i korea. men nu slipper ni skiten iaf.

jag vill tacka alla som har läst och hoppas att läsandet har gett er någonting. om ni blivit ledsna, glada eller förbannade bryr jag mig inte så mycket om. huvudsaken är att ni känt något.

tack. och vi ses i sverige. men inte förrän i slutet av januari .. jag måste ju ha lite semester också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gör som du och stänger ner min blogg också. Bra initativ. Vi får dricka öl och prata om hur pinsamma vi har varit som skrivit blogg när vi kommer hem.

Anonym sa...

du gillar det som fan punta. det är just det som skrämmer dig. haha..