tisdag 14 oktober 2008

guess whos back?

efter att lite längre avbrott än jag väntat due to en oväntad sjukdom är jag äntligen tillbaka. har ni saknat mig? eftersom jag inte har någon läsarräknare kan det ha varit jävligt pinsamt skrivit. det är faktiskt möjligt att jag inte har en enda läsare. utan den enda som skitar ner sig webläsare med chobap.blogspot.com är jag. men det tror jag inte. får ju trots allt lite kommentarer då och då vilket uppskattas mycket!

ehm, var var jag? JO! jag har varit i taiwan. med kotten. det var sjukt kul att träffa min gamla vapendragare och vi hade en mycket bra långhelg. vi åkte snabbtåg, bodde i grekland, bodde hos en pundarsurfare, käkade skaldjur, var uppe i höga byggnader, bodde på Say love hotel och jag blev magsjuk. tack skaldjuren? jag lägger upp lite bilder nedan istället. lite roligare att titta på dem än att läsa vad en trött skåning skriver. dock. fantastiskt kul är att taiwaneser inte säger K-F-C utan det heter helt enkelt Keffs. Och alex blir lite läskigt upphetsad när han åker upp i höga hus. förkärlek för fallossymboler?

Varmt välkomnande..? Knottror på glasskeden ..

Kyjdabullarna smakar INTE som hemma .. Skönaste slogan nånsin

6 kommentarer:

Anonym sa...

far spegelrummet ett eget inlagg eller?

p sa...

hm. okej. det är det värt.

Anonym sa...

De går rykten på campus att du är lika smal som en skivstång efter magsjuka, koreanska rätter och koreansk techno.. Stämmer detta?

P sa...

uppgifterna är helt korrekta.

Anonym sa...

tjena mannen, allt bra hoppas jag... du kan ju iaf skriva upp mig på listan bland regelbundna läsare=)

ha de gott!!

Anonym sa...

haa haa haa haa haa haa

....ja, jag skrattar år kotten "here-I-am-läppen"-skylt!!!