fredag 12 september 2008

shopping ..

jag är större än den genomsnittliga koreanen. det bevisades definitivt i förrgår. i sverige befinner jag mig storleksmässigt mellan L och XL. här är jag mellan xxl och xxxl. har någon av er någonsin sett en tröja i storlek xxl eller xxxl i sverige? i rest my case. jag provade och provade och jag såg ut som en stoppad jävla korv gång på gång. inte ens skorna passar då största storleken är 300 = 43. tjena korea. de har dock speciella ställen för såna som mig. stores for big people. kul att vara en av dem. jag ser en big people store som en affär för riktiga jävla bestar. eller gravida. här är de för mig. tack korea.

ni börjar nog för övrigt fatta att deras engelska är sådär på detta stället. det märks tydligt på skyltar och tryck. vi är ett stort gäng som klurat över följande t-shirttyck:

vi stannade till på en bar för ett pit-stop häromdagen där de hade en skylt som sålde följande:

Inga kommentarer: