måndag 1 september 2008

VARNING

koreaner är ganska lika sydostasiater i övrigt i form av att de är korta, skriker när de pratar, tillåter inte kvinnor att röka offentligt, kör bil som det vore radiobilar, kör med hjälmen på styret och klipper sig alldeles för sällan med följden att de får roliga frisyrer som ser ut som hjälmar. men på gymmet idag upptäckte jag en sak som koreaner gör som jag inte vet om andra gör. i omklädningsrummet efter duschen ställer sig två koreanska män och fönar håret. vissa gör det. inget konstigt med det. men. den ena koreanen börjar föra fönen neråt och ställer sig helt ogenerat och fönar sitt könshår. min reaktion: WTF? den andra koreanens reaktion: göra likadant som den första. där står dem; två koreaner och fönar punghåret. jag vet inte om koreanska kvinnor gör likadant som sina landsmän men jag skulle inte bli förvånad. så min varning till er där ute är att om någon av er är en fönare så bör ni kanske ta en extra funderare när ni använder en fön på offentlig plats nästa gång. personen som hade den innan kan ju faktiskt slinta till ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha! fönarN. Vilken grej!

Anonym sa...

kan nog vara något av det mer olämpliga jag hört på länge....